07 listopada 2006

Ultimate Power

Jakieś półtora roku temu wpadłem na ten fenomen.
To było jakieś anglojęzyczne forum.
"Ultimate Power" ( realultimatepower.net - "The Official Ninja Website" ) .
Myślałem, że to jakieś napalone nastolatki nakręciły się tak na hasło "ninja".
Ale kiedyt zobaczyłem to: KOMIKS: Order of The Stick: Odpowiedź na ostateczne pytanie ...
No cóż. Mówiąc krótko - zaczęło działać też na mnie :) .

Postanowiłem zbadać ten fenomen.
Jakież było moje zdziwienie, gdy po wrzuceniu hasła w Google, ( chciałem napisać coś więcej o fenomenie z youtube: Ask a Ninja i Ax a Pirate ) .
A co wyszło w wynikach?

Coś takiego:
Jedyna Ostateczna Siła (według wikipedii) - NINJA
Piraci kontra ninja (według wikipedii)

OMfG!
"Kto jest lepszy Ninja czy Pirat"
Olbrzymie tematy z kilkudzięsięcioma postami, Fora, tablice.
Rany julek - jest nawet cholerny, pieprzony serwis ( SERWIS: Piraci kontra ninja )
Poniżej rozrzucone komiksy, filmy, grafy, gry - wszystko w temacie ninja vs. Pirate (no i oczywiście - ostatecznej siły jaką jest ninja).



Ninja Mattness
Ninja
Sneakiness: 15
Pajamas: 5
Pointy Things: 1
Weapons: None
TOTAL: 21
Get your own fightin' Ninja at PvN

1 Comments:

At 17/12/06 21:22, Blogger Blogger pl said...

Link od LoDa:
http://kuhan.alreadyread.net/yoho.jpg

 

Prześlij komentarz

<< Home